وبلاگ به روز و تخصصي موزيك وبلاگ به روز و تخصصي موزيك .

وبلاگ به روز و تخصصي موزيك

آشنايي با سلنا گومز (بخش سوم)

 

گواهينامهٔ طلا

او در تاريخ هفتم آوريل سال 2013 ترانه اي با نام بيا و آن را بگير، جدا از گروه موسيقي سلنا گومز و صحنه خوانده است. اين اولين بار بود كه آهنگي از او جزو 10 آهنگ برتر 100 آهنگ داغ بيلبورد قرار داشت و توسط انجمن صنعت ضبط موسيقي ايالات متحده آمريكا گواهينامهٔ طلا گرفت. دومين تك آهنگ او با نام كاهش سرعت در ماه ژوئن سال 2013 منتشر شد. همچنين آلبومش با نام رقص ستاره ها در تاريخ 23 ژوئيه 2013 منتشر شد.

جايزهٔ زن سال

سلنا در سال 2017 جايزهٔ زن سال را در مراسم جايزه موسيقي بيلبورد دريافت كرد. همچنين آهنگ دروغگوي بد او در فهرست 100 آهنگ برتر بيلبورد در سال 2017 رتبه نخست را كسب كرد. وي در سال 2008 سفير سازمان يونيسف شد.


برچسب: بيوگرافي خوانندگان، سلنا گومز خواننده، زندگينامه سلنا گومز،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۴:۴۳ توسط:ياسمين موضوع: بيوگرافي هنرمندان نظرات (0)

آشنايي با سلنا گومز (بخش دوم)

 

بيماري سلنا گومز و شيمي درماني

سلنا گومز بازيگر و خواننده اهل آمريكا با اعلام اين خبر كه به دليل ابتلا به بيماري خودايمني لوپوس شيمي درماني شده است به شايعات اعتيادش پاسخ داد. نخستين شايعات درباره بيماري اين خواننده در سال 2013 مطرح شد. او در آن سال برنامه تور خود در آسيا و استراليا را به دلايلي نامعلوم لغو كرده بود. او پس از آن در يك مركز بازپروري ديده شد كه همين مسئله شايعات زيادي درباره اعتياد او به مواد مخدر را بر سر زبان ها انداخت، هر چند نماينده او تمام اين شايعات را رد كرد. اما اكنون اين خواننده اعلام كرده كه دليل لغو كنسرت ها تشخيص بيماري لوپوس از سوي پزشكان بوده است. اين خواننده در يك گفت وگو با مجله بيلبورد به شدت از نشريات زردي كه در آن دوران به شايعات درباره اعتياد او دامن زده بودند، انتقاد كرد. او در اين باره گفت: خيلي دلم مي خواست به آن ها بگويم، شما از هيچ چيز آگاهي نداريد. من در حال شيمي درماني هستم.


برچسب: بيوگرافي خوانندگان، سلنا گومز خواننده، زندگينامه سلنا گومز،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۳۱:۲۹ توسط:ياسمين موضوع: بيوگرافي هنرمندان نظرات (0)

آشنايي با سلنا گومز (بخش اول)

 

سلنا مري گومز متولد 22 ژوئيه 1992 بازيگر و خواننده اهل آمريكا است. او در گرند پريري تگزاس به دنيا آمده است. مادر گومز، آماندا داون مندي تيفي (كه داراي سابقهٔ بازيگري نيز بوده) وي را در سن 16 سالگي به دنيا آورد. مادر سلنا كه فرزند خواندهٔ خانواده اي بود، اصليتي ايتاليايي و پدر او اصليتي مكزيكي دارد. وقتي كه سلنا 5 ساله بود، مادر و پدرش از هم جدا شدند و او در كنار مادرش بزرگ شد. در سال 2006، مندي (مادر سلنا) براي دومين بار با شخصي به نام برايان تيفي ازدواج كرد و حاصل اين ازدواج تولد خواهر ناتني سلنا، گرسي اليوت در 12 ژوئن 2013 بود. در سال 2008، سلنا با نيك جوناس دوست شد، اما در سال 2009 اين زوج رابطه يشان را بهم زدند. پس از آن او مدتي با تيلور لاتنر دوست شد كه اين رابطه هم چند ماه بعد به پايان رسيد.


برچسب: بيوگرافي خوانندگان، سلنا گومز خواننده، زندگينامه سلنا گومز،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۲۶:۱۵ توسط:ياسمين موضوع: بيوگرافي هنرمندان نظرات (0)

آشنايي با سحر خواننده خوش صداي پاپ

 

سحر مقدس خواننده پاپ ايراني متولد ۱۳ آذر سال ۱۳۶۴ در تهران مي باشد. تحصيلات وي در حوزه هنر بوده است. دوران دبيرستان را در مدرسه كار و دانش، سفال و سراميك و در دانشگاه مجسمه سازي خوانده است و به نقاشي علاقه فراوان دارد. پدرش تهراني و مادرش اهل سمنان است. جالب است بدانيد كه پدربزرگش اصالتا بلغاري است و اهل كشور بلغارستان بوده است و سال ها پيش به ايران مهاجرت كرده اند. سحر از بچگي علاقه داشته كه خواننده شود و در آخر هم به آرزويش رسيد. او در مقطع راهنمايي كم كم خجالتش ريخت و در ميان دوستان خود شروع به آواز و خواندن كرد. از آنجا كه مثل خوانندگان ديگر خانواده او مخالف خوانندگي اش بودند تا دوران دبيرستان خبر نداشتند سحر در جمع دوستانش مي خواند، اما به تدريج اراده سحر را ديدند و مشوق او شدند.


برچسب: بيوگرافي، زندگينامه سحر، خواننده زن، موسيقي پاپ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۲۰:۳۸ توسط:ياسمين موضوع: بيوگرافي هنرمندان نظرات (0)

معرفي سالار عقيلي خواننده خوش صداي موسيقي سنتي ايراني (بخش دوم)

 

حاشيه‌ها

سالار عقيلي كه براي اجراي كنسرت به لندن سفر كرده بود در بهمن ماه ۹۴ در استوديوي تلويزيون من‌ و تو حاضر شد و در يكي از برنامه‌هاي اين شبكه ماهواره‌اي به گفت‌وگو نشست. حضور او در اين برنامه با واكنش منفي رسانه‌هاي محافظه‌كار در ايران روبه‌رو شد و حميدرضا نوربخش، مدير سي و يكمين دوره جشنواره موسيقي فجر گفت كه براساس تصميم شوراي نظارت جشنواره فجر به همين دليل از جدول اين دوره از جشنواره حذف خواهد شد. از نكات قابل توجه اين ماجرا مي‌توان به انتشار آلبوم قصه باران چند روز پس از مصاحبه در دوازده بهمن اشاره كرد و از سوي ديگر صداي او از رسانه ملي ايران قطع نشد و پيوسته صداي او از راديو و تلويزيون پخش شد.


برچسب: بيوگرافي، سالار عقيلي، خواننده سنتي، موسيقي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۵۰:۵۹ توسط:ياسمين موضوع: بيوگرافي هنرمندان نظرات (0)

معرفي سالار عقيلي خواننده خوش صداي موسيقي سنتي ايراني (بخش اول)

 

سالار عقيلي متولد ۱۱ آذر سال ۱۳۵۶ در تهران، خوانندهٔ موسيقي سنتي ايراني و دانش‌آموختهٔ هنرستان موسيقي سوره و نيز داراي مدرك كارشناسي در رشتهٔ بازيگري تئاتر است. وي خوانندهٔ ثابت اركستر موسيقي ملي ايران است و سابقهٔ كار با اركستر سمفونيك اصفهان، گروه دستان، گروه راز و نياز و ارشد تهماسبي را دارد. سالار عقيلي سرود ايران جوان را با اجراي اركستر ملل خوانده است. همسر وي با نام حرير شريعت زاده نوازنده پيانو و دف است. عقيلي از ۸ سالگي فراگيري موسيقي را با نوازندگي سازهاي مختلف آغاز كرد. برادر و مادرش علاقه‌مند به موسيقي و مشوق او بودند و پدرش كه وكيل دادگستري بود بيشتر متمايل به پيشرفت تحصيلي او بود. او به هنرستان موسيقي رفت و از همان‌جا تصميم به يادگيري آواز گرفت.


برچسب: بيوگرافي، سالار عقيلي، خواننده سنتي، موسيقي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۴۵:۴۴ توسط:ياسمين موضوع: بيوگرافي هنرمندان نظرات (0)

مروري بر بيوگرافي روزبه بماني شاعر، ترانه سرا و خواننده تواناي ايراني (بخش دوم)

 

حضور روزبه بماني در تئاتر

روزبه بماني كه به گفتهٔ خود در دوران نوجواني نيز تجربه‌هاي زيادي در حوزه هنر تئاتر داشته ‌است و در نمايش «كسي نيست همه داستان‌ها را به ياد آورد» به نويسندگي محمد چرمشير و كارگرداني رضا حداد در ماه شهريور و مهر ۱۳۹۳ در تماشاخانهٔ ايران ‌شهر به ايفاي نقش پرداخت. اين نمايش پيش از اين در سال ۱۳۸۲ در تالار قشقايي مجموعهٔ تئاتر شهر به صحنه رفت و پس از آن نيز در كشورهاي مختلف اجرا شد.

حضور روزبه بماني در سينما

روزبه بماني سال ۹۴ در فيلم سينمايي ناموفق «ربوده شده» به كارگرداني بيژن ميرباقري و با حضور نيكي كريمي به ايفاي نقش پرداخت. در اين فيلم سينمايي كه دوست و همكار قديمي وي عليرضا افكاري نيز حضور داشت، تعدادي از ترانه‌هاي خود را در لابلاي فيلم و با صداي خود اجرا نمود.


برچسب: بيوگرافي، روزبه بماني، روزبه بماني زندگينامه، خواننده ايراني،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۴۰:۲۸ توسط:ياسمين موضوع: بيوگرافي هنرمندان نظرات (0)

مروري بر بيوگرافي روزبه بماني شاعر، ترانه سرا و خواننده تواناي ايراني (بخش اول)

 

روزبه بماني (متولد ۷ آذر ۱۳۵۷ در تهران)، شاعر و ترانه‌سراي و خواننده تواناي ايراني است. او فعاليت هنري خود را با كمك بهروز صفاريان، آغاز كرد و سابقه همكاري با هنرمندان نامي ايران از جمله گوگوش، احسان خواجه‌اميري، علي لهراسبي، كاوه يغمايي، محمد اصفهاني، داريوش اقبالي، رضا يزداني (خواننده)، محسن چاوشي، محسن يگانه، فرزاد فرزين، مهدي يراحي، سينا سرلك، هلن، كامران و هومن، رضا صادقي، مهدي يغمايي و عليرضا عصار را در كارنامه خود دارد. روزبه در خانواده‌اي متولد شد كه هيچ پيشينه هنري ندارد، اما به گفته خود او به هنر علاقه‌مند است. او در جواني فوتبال را به طور جدي دنبال مي‌كرد تا جايي كه به اردوي تيم ملي جوانان ايران دعوت شد. اما او فوتبالش را ادامه نداد و به تحصيل در رشته مهندسي متالوژي مشغول شد. پس از مدتي از تحصيل در اين رشته انصراف داد و دانشجوي رشته مهندسي نرم‌افزار شد. در ادامه وي به تحصيل در رشتهٔ ادبيات فارسي پرداخت، اما پايان آن نامشخص است. روزبه بماني ازدواج كرده و متاهل است.


برچسب: بيوگرافي، روزبه بماني، روزبه بماني زندگينامه، خواننده ايراني،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۳۴:۳۸ توسط:ياسمين موضوع: بيوگرافي هنرمندان نظرات (0)

نگاهي به زندگي شخصي و حرفه اي رضا صادقي خواننده پرآوازه موسيقي پاپ (بخش دوم)

 

رضا صادقي در سال 91 فعاليت هاي خيريه زيادي در مجموعه هاي خيريه انجام داد و گروهي از هوادارانش با نام دولت عشق را تأسيس كرد. وي در سال 92 با شركت تحت قراردادش به مشكل برخورد و اجازه اجراي آهنگهاي معروف خود را در كنسرت ها نداشت و پس از يك سال سكوت آلبوم همين... را در شرايط عجيب وارد بازار كرد. اين آلبوم پيش از اين قرار بود با نام عاشقتم وارد بازار شود. رضا صادقي در سال 92 استارت آلبومي با نام فقط گوش كن را زد تا مشكل قرارداديش به شركت ايرانگام را برطرف كند.

بيماري رضا صادقي

وي در كودكي به دليل سرماخوردگي به دكتر برده شد كه متأسفانه پرستار آمپول پني سيلين را به اشتباه در عصب وي تزريق نمود و به خاطر آن تمامي بدن او فلج شد، اما پس از تلاش هاي پدر و مادر و طي درمان كل بدن ايشان درمان شد و فقط در زانوهايش ضعفي ايجاد شد.


برچسب: بيوگرافي، رضا صادقي خواننده، زندگينامه رضا صادقي، خواننده پاپ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۲۷:۵۵ توسط:ياسمين موضوع: بيوگرافي هنرمندان نظرات (0)

نگاهي به زندگي شخصي و حرفه اي رضا صادقي خواننده پرآوازه موسيقي پاپ (بخش اول)

 

رضا صادقي (متولد ۲۵ مرداد ۱۳۵۸ در بندرعباس) خواننده موسيقي پاپ، آهنگساز و ترانه سرا است. رضا صادقي در بيشتر آثارش، ترانه سرايي و آهنگسازي به عهده خودش بوده است و در اشعار بندري اش از سروده هاي ابراهيم منصفي و محمدعلي قويدل استفاده نموده است. خواندن را از زمزمه هاي قرآن آغاز كرد و آشنايي او با موسيقي به طور تصادفي در ۱۶ سالگي صورت گرفت. پس از آشنايي با سبك هاي گوناگون تصميم به ابداع روشي به اسم خود نمود و نخستين تجربه خود در موسيقي را تحت عنوان آلبوم راز عشق در سال 1372 ارائه كرد. بعد از آن همكاري خود را با گروه هنري كيميا آغاز كرد و آلبوم هاي گل لاله، روياي شيرين و مستانه و ديوانه را ارائه كرد. چندي بعد براي ترقي در كار به تهران آمد.


برچسب: بيوگرافي، رضا صادقي خواننده، زندگينامه رضا صادقي، خواننده پاپ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۲۱:۵۶ توسط:ياسمين موضوع: بيوگرافي هنرمندان نظرات (0)