وبلاگ به روز و تخصصی موزیک وبلاگ به روز و تخصصی موزیک .

وبلاگ به روز و تخصصی موزیک

نگاهی به زندگی شخصی و حرفه ای فرزاد فرزین (بخش اول)

فرزاد فرزین (متولد 3 تیر ماه سال 1360 در تهران) خواننده موسیقی پاپ و هنرپیشه است. او فارغ التحصیل رشته مدیریت صنعتی از دانشگان آزاد است. سپس به دلیل صدای خاصی که داشته به هنر روی آورده و در کلاس های آواز شرکت کرده است. ویژگی اصلی فرزاد فرزین اجرای کنسرت‌های نمایشی همراه با پرفورمنس های جالب است که وی را از دیگر خوانندگان متمایز می‌کند. او تک پسر خانواده است و یک خواهر بزرگتر به نام نیلوفر دارد. در زمان بچگی چون خواهرش کلاس پیانو میرفت کیبورد موسیقی داشت و به فرزاد اجازه نمی دادند از کیبورد خواهرش استفاده کند، اما بعدها متوجه شدند که استعداد دارد و او را نیز باید میفرستاند کلاس. پدرش مشاور وزیر راه و ترابری است که البته بازنشسته شده است و مادرش نیز هم رئیس ثبت احوال بوده و الان بازنشسته شده است. تیم مورد علاقه فرزاد فرزین پرسپولیس است وی همچنین تیم های بارسا و رئال را نیز دوست دارد. فرزاد فرزین سال ۱۳۹۰ وقتی ۳۰ سال سن داشت با خانم “شیوا کاکاخانی” ازدواج کرد و به جرعه متاهلین پیوست.


برچسب: فرزاد فرزین، فرزاد فرزین بیوگرافی، فرزاد فرزین در سریال مانکن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۴۰:۳۰ توسط:یاسمین موضوع: بیوگرافی هنرمندان نظرات (0)

آشنایی با سلنا گومز (بخش سوم)

 

گواهینامهٔ طلا

او در تاریخ هفتم آوریل سال 2013 ترانه ای با نام بیا و آن را بگیر، جدا از گروه موسیقی سلنا گومز و صحنه خوانده است. این اولین بار بود که آهنگی از او جزو 10 آهنگ برتر 100 آهنگ داغ بیلبورد قرار داشت و توسط انجمن صنعت ضبط موسیقی ایالات متحده آمریکا گواهینامهٔ طلا گرفت. دومین تک آهنگ او با نام کاهش سرعت در ماه ژوئن سال 2013 منتشر شد. همچنین آلبومش با نام رقص ستاره ها در تاریخ 23 ژوئیه 2013 منتشر شد.

جایزهٔ زن سال

سلنا در سال 2017 جایزهٔ زن سال را در مراسم جایزه موسیقی بیلبورد دریافت کرد. همچنین آهنگ دروغگوی بد او در فهرست 100 آهنگ برتر بیلبورد در سال 2017 رتبه نخست را کسب کرد. وی در سال 2008 سفیر سازمان یونیسف شد.


برچسب: بیوگرافی خوانندگان، سلنا گومز خواننده، زندگینامه سلنا گومز،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۴:۴۳ توسط:یاسمین موضوع: بیوگرافی هنرمندان نظرات (0)

آشنایی با سلنا گومز (بخش دوم)

 

بیماری سلنا گومز و شیمی درمانی

سلنا گومز بازیگر و خواننده اهل آمریکا با اعلام این خبر که به دلیل ابتلا به بیماری خودایمنی لوپوس شیمی درمانی شده است به شایعات اعتیادش پاسخ داد. نخستین شایعات درباره بیماری این خواننده در سال 2013 مطرح شد. او در آن سال برنامه تور خود در آسیا و استرالیا را به دلایلی نامعلوم لغو کرده بود. او پس از آن در یک مرکز بازپروری دیده شد که همین مسئله شایعات زیادی درباره اعتیاد او به مواد مخدر را بر سر زبان ها انداخت، هر چند نماینده او تمام این شایعات را رد کرد. اما اکنون این خواننده اعلام کرده که دلیل لغو کنسرت ها تشخیص بیماری لوپوس از سوی پزشکان بوده است. این خواننده در یک گفت وگو با مجله بیلبورد به شدت از نشریات زردی که در آن دوران به شایعات درباره اعتیاد او دامن زده بودند، انتقاد کرد. او در این باره گفت: خیلی دلم می خواست به آن ها بگویم، شما از هیچ چیز آگاهی ندارید. من در حال شیمی درمانی هستم.


برچسب: بیوگرافی خوانندگان، سلنا گومز خواننده، زندگینامه سلنا گومز،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۳۱:۲۹ توسط:یاسمین موضوع: بیوگرافی هنرمندان نظرات (0)

آشنایی با سلنا گومز (بخش اول)

 

سلنا مری گومز متولد 22 ژوئیه 1992 بازیگر و خواننده اهل آمریکا است. او در گرند پریری تگزاس به دنیا آمده است. مادر گومز، آماندا داون مندی تیفی (که دارای سابقهٔ بازیگری نیز بوده) وی را در سن 16 سالگی به دنیا آورد. مادر سلنا که فرزند خواندهٔ خانواده ای بود، اصلیتی ایتالیایی و پدر او اصلیتی مکزیکی دارد. وقتی که سلنا 5 ساله بود، مادر و پدرش از هم جدا شدند و او در کنار مادرش بزرگ شد. در سال 2006، مندی (مادر سلنا) برای دومین بار با شخصی به نام برایان تیفی ازدواج کرد و حاصل این ازدواج تولد خواهر ناتنی سلنا، گرسی الیوت در 12 ژوئن 2013 بود. در سال 2008، سلنا با نیک جوناس دوست شد، اما در سال 2009 این زوج رابطه یشان را بهم زدند. پس از آن او مدتی با تیلور لاتنر دوست شد که این رابطه هم چند ماه بعد به پایان رسید.


برچسب: بیوگرافی خوانندگان، سلنا گومز خواننده، زندگینامه سلنا گومز،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۲۶:۱۵ توسط:یاسمین موضوع: بیوگرافی هنرمندان نظرات (0)

آشنایی با سحر خواننده خوش صدای پاپ

 

سحر مقدس خواننده پاپ ایرانی متولد ۱۳ آذر سال ۱۳۶۴ در تهران می باشد. تحصیلات وی در حوزه هنر بوده است. دوران دبیرستان را در مدرسه کار و دانش، سفال و سرامیک و در دانشگاه مجسمه سازی خوانده است و به نقاشی علاقه فراوان دارد. پدرش تهرانی و مادرش اهل سمنان است. جالب است بدانید که پدربزرگش اصالتا بلغاری است و اهل کشور بلغارستان بوده است و سال ها پیش به ایران مهاجرت کرده اند. سحر از بچگی علاقه داشته که خواننده شود و در آخر هم به آرزویش رسید. او در مقطع راهنمایی کم کم خجالتش ریخت و در میان دوستان خود شروع به آواز و خواندن کرد. از آنجا که مثل خوانندگان دیگر خانواده او مخالف خوانندگی اش بودند تا دوران دبیرستان خبر نداشتند سحر در جمع دوستانش می خواند، اما به تدریج اراده سحر را دیدند و مشوق او شدند.


برچسب: بیوگرافی، زندگینامه سحر، خواننده زن، موسیقی پاپ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۲۰:۳۸ توسط:یاسمین موضوع: بیوگرافی هنرمندان نظرات (0)

معرفی سالار عقیلی خواننده خوش صدای موسیقی سنتی ایرانی (بخش دوم)

 

حاشیه‌ها

سالار عقیلی که برای اجرای کنسرت به لندن سفر کرده بود در بهمن ماه ۹۴ در استودیوی تلویزیون من‌ و تو حاضر شد و در یکی از برنامه‌های این شبکه ماهواره‌ای به گفت‌وگو نشست. حضور او در این برنامه با واکنش منفی رسانه‌های محافظه‌کار در ایران روبه‌رو شد و حمیدرضا نوربخش، مدیر سی و یکمین دوره جشنواره موسیقی فجر گفت که براساس تصمیم شورای نظارت جشنواره فجر به همین دلیل از جدول این دوره از جشنواره حذف خواهد شد. از نکات قابل توجه این ماجرا می‌توان به انتشار آلبوم قصه باران چند روز پس از مصاحبه در دوازده بهمن اشاره کرد و از سوی دیگر صدای او از رسانه ملی ایران قطع نشد و پیوسته صدای او از رادیو و تلویزیون پخش شد.


برچسب: بیوگرافی، سالار عقیلی، خواننده سنتی، موسیقی،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۵۰:۵۹ توسط:یاسمین موضوع: بیوگرافی هنرمندان نظرات (0)

معرفی سالار عقیلی خواننده خوش صدای موسیقی سنتی ایرانی (بخش اول)

 

سالار عقیلی متولد ۱۱ آذر سال ۱۳۵۶ در تهران، خوانندهٔ موسیقی سنتی ایرانی و دانش‌آموختهٔ هنرستان موسیقی سوره و نیز دارای مدرک کارشناسی در رشتهٔ بازیگری تئاتر است. وی خوانندهٔ ثابت ارکستر موسیقی ملی ایران است و سابقهٔ کار با ارکستر سمفونیک اصفهان، گروه دستان، گروه راز و نیاز و ارشد تهماسبی را دارد. سالار عقیلی سرود ایران جوان را با اجرای ارکستر ملل خوانده است. همسر وی با نام حریر شریعت زاده نوازنده پیانو و دف است. عقیلی از ۸ سالگی فراگیری موسیقی را با نوازندگی سازهای مختلف آغاز کرد. برادر و مادرش علاقه‌مند به موسیقی و مشوق او بودند و پدرش که وکیل دادگستری بود بیشتر متمایل به پیشرفت تحصیلی او بود. او به هنرستان موسیقی رفت و از همان‌جا تصمیم به یادگیری آواز گرفت.


برچسب: بیوگرافی، سالار عقیلی، خواننده سنتی، موسیقی،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۴۵:۴۴ توسط:یاسمین موضوع: بیوگرافی هنرمندان نظرات (0)

مروری بر بیوگرافی روزبه بمانی شاعر، ترانه سرا و خواننده توانای ایرانی (بخش دوم)

 

حضور روزبه بمانی در تئاتر

روزبه بمانی که به گفتهٔ خود در دوران نوجوانی نیز تجربه‌های زیادی در حوزه هنر تئاتر داشته ‌است و در نمایش «کسی نیست همه داستان‌ها را به یاد آورد» به نویسندگی محمد چرمشیر و کارگردانی رضا حداد در ماه شهریور و مهر ۱۳۹۳ در تماشاخانهٔ ایران ‌شهر به ایفای نقش پرداخت. این نمایش پیش از این در سال ۱۳۸۲ در تالار قشقایی مجموعهٔ تئاتر شهر به صحنه رفت و پس از آن نیز در کشورهای مختلف اجرا شد.

حضور روزبه بمانی در سینما

روزبه بمانی سال ۹۴ در فیلم سینمایی ناموفق «ربوده شده» به کارگردانی بیژن میرباقری و با حضور نیکی کریمی به ایفای نقش پرداخت. در این فیلم سینمایی که دوست و همکار قدیمی وی علیرضا افکاری نیز حضور داشت، تعدادی از ترانه‌های خود را در لابلای فیلم و با صدای خود اجرا نمود.


برچسب: بیوگرافی، روزبه بمانی، روزبه بمانی زندگینامه، خواننده ایرانی،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۴۰:۲۸ توسط:یاسمین موضوع: بیوگرافی هنرمندان نظرات (0)

مروری بر بیوگرافی روزبه بمانی شاعر، ترانه سرا و خواننده توانای ایرانی (بخش اول)

 

روزبه بمانی (متولد ۷ آذر ۱۳۵۷ در تهران)، شاعر و ترانه‌سرای و خواننده توانای ایرانی است. او فعالیت هنری خود را با کمک بهروز صفاریان، آغاز کرد و سابقه همکاری با هنرمندان نامی ایران از جمله گوگوش، احسان خواجه‌امیری، علی لهراسبی، کاوه یغمایی، محمد اصفهانی، داریوش اقبالی، رضا یزدانی (خواننده)، محسن چاوشی، محسن یگانه، فرزاد فرزین، مهدی یراحی، سینا سرلک، هلن، کامران و هومن، رضا صادقی، مهدی یغمایی و علیرضا عصار را در کارنامه خود دارد. روزبه در خانواده‌ای متولد شد که هیچ پیشینه هنری ندارد، اما به گفته خود او به هنر علاقه‌مند است. او در جوانی فوتبال را به طور جدی دنبال می‌کرد تا جایی که به اردوی تیم ملی جوانان ایران دعوت شد. اما او فوتبالش را ادامه نداد و به تحصیل در رشته مهندسی متالوژی مشغول شد. پس از مدتی از تحصیل در این رشته انصراف داد و دانشجوی رشته مهندسی نرم‌افزار شد. در ادامه وی به تحصیل در رشتهٔ ادبیات فارسی پرداخت، اما پایان آن نامشخص است. روزبه بمانی ازدواج کرده و متاهل است.


برچسب: بیوگرافی، روزبه بمانی، روزبه بمانی زندگینامه، خواننده ایرانی،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۳۴:۳۸ توسط:یاسمین موضوع: بیوگرافی هنرمندان نظرات (0)

نگاهی به زندگی شخصی و حرفه ای رضا صادقی خواننده پرآوازه موسیقی پاپ (بخش دوم)

 

رضا صادقی در سال 91 فعالیت های خیریه زیادی در مجموعه های خیریه انجام داد و گروهی از هوادارانش با نام دولت عشق را تأسیس کرد. وی در سال 92 با شرکت تحت قراردادش به مشکل برخورد و اجازه اجرای آهنگهای معروف خود را در کنسرت ها نداشت و پس از یک سال سکوت آلبوم همین... را در شرایط عجیب وارد بازار کرد. این آلبوم پیش از این قرار بود با نام عاشقتم وارد بازار شود. رضا صادقی در سال 92 استارت آلبومی با نام فقط گوش کن را زد تا مشکل قراردادیش به شرکت ایرانگام را برطرف کند.

بیماری رضا صادقی

وی در کودکی به دلیل سرماخوردگی به دکتر برده شد که متأسفانه پرستار آمپول پنی سیلین را به اشتباه در عصب وی تزریق نمود و به خاطر آن تمامی بدن او فلج شد، اما پس از تلاش های پدر و مادر و طی درمان کل بدن ایشان درمان شد و فقط در زانوهایش ضعفی ایجاد شد.


برچسب: بیوگرافی، رضا صادقی خواننده، زندگینامه رضا صادقی، خواننده پاپ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۲۷:۵۵ توسط:یاسمین موضوع: بیوگرافی هنرمندان نظرات (0)