وبلاگ به روز و تخصصی موزیک وبلاگ به روز و تخصصی موزیک .

وبلاگ به روز و تخصصی موزیک

آشنایی با سحر خواننده خوش صدای پاپ

او بیان می کند که پدر و عموهایش صدای زیبایی داشتند و پدرش به گلپا معروف بود. دلیل علاقه سحر به خوانندگی این است که عموها و پدرش خواننده بودند، اما نه در حد مشهور و علاقه به این هنر خانوادگی بوده است. این خواننده در سن ۱۷ سالگی نزد استاد نوری (خواننده اهنگ جان مریم) تست خوانندگی داد که به دلایلی نتوانست فعالیتش را ادامه دهد.

ماجرای مهاجرت سحر از ایران

در سن ۲۰  سالگی چون آینده ای در ایران برای صدای خودش نمی دید تصمیم به مهاجرت از ایران گرفت و به همراه مادر و خواهرش راهی شهر دبی شد و از آنجا به شهر لندن در انگلستان رفت. ولی قبل از اینکه اولین کارش در سال ۲۰۱۲ منتشر شود، به ایران رفت و آمد زیادی داشته است. این خواننده مدتی هم جزو گروه سایه ها بوده است. او با خواندن آهنگ تو نباشی در سال ۲۰۱۲ مشهور شد. سحر مرتب ورزش می کند و رژیم گیاهخواری را دنبال می کند. او بزرگترین دغدغه های خودش را کودک آزاری و حیوان آزاری بیان می‌کند و امیدوار است که روزی بتواند فعالیت های خیریه ای خود را در این مسیر بیشتر کند.

سحر در سال 1396 در برنامه شعر یادت نره حضور یافت که باعث شد بیشتر صدایش شنیده شود. مجری این برنامه امید خلیلی بود که از شبکه منو تو پخش شد. سری جدید این برنامه با نام جای شعر خالی از شبکه منوتو با خوانندگی سحر در حال پخش می باشد. او در شش سال فعالیت حرفه ای خود ۱۸ تک آهنگ بسیار زیبا و موفق دارد. در سال ۲۰۱۲ در فستیوال موزیک آوورد هامبورگ به عنوان بهترین خواننده نو ظهور شناخته شد. اولین کار او آهنگ تو نباشی بود. سحر خودش عنوان می کند که آهنگ های تو نباشی و شام رمانتیک را بیشتر از آهنگ های دیگرش دوست دارد.

خالکوبی سحر

سحر روی انگشت دستش نام خودش را خالکوبی کرده، بسیاری از مخاطبین کنجکاو بودند که بدانند خالکوبی سحر چیست.


برچسب: بیوگرافی، زندگینامه سحر، خواننده زن، موسیقی پاپ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۲۰:۳۸ توسط:یاسمین موضوع: بیوگرافی هنرمندان نظرات (0)