وبلاگ به روز و تخصصي موزيك وبلاگ به روز و تخصصي موزيك .

وبلاگ به روز و تخصصي موزيك

نگاهي به زندگي شخصي و حرفه اي فرزاد فرزين (بخش اول)

فرزاد فرزين (متولد 3 تير ماه سال 1360 در تهران) خواننده موسيقي پاپ و هنرپيشه است. او فارغ التحصيل رشته مديريت صنعتي از دانشگان آزاد است. سپس به دليل صداي خاصي كه داشته به هنر روي آورده و در كلاس هاي آواز شركت كرده است. ويژگي اصلي فرزاد فرزين اجراي كنسرت‌هاي نمايشي همراه با پرفورمنس هاي جالب است كه وي را از ديگر خوانندگان متمايز مي‌كند. او تك پسر خانواده است و يك خواهر بزرگتر به نام نيلوفر دارد. در زمان بچگي چون خواهرش كلاس پيانو ميرفت كيبورد موسيقي داشت و به فرزاد اجازه نمي دادند از كيبورد خواهرش استفاده كند، اما بعدها متوجه شدند كه استعداد دارد و او را نيز بايد ميفرستاند كلاس. پدرش مشاور وزير راه و ترابري است كه البته بازنشسته شده است و مادرش نيز هم رئيس ثبت احوال بوده و الان بازنشسته شده است. تيم مورد علاقه فرزاد فرزين پرسپوليس است وي همچنين تيم هاي بارسا و رئال را نيز دوست دارد. فرزاد فرزين سال ۱۳۹۰ وقتي ۳۰ سال سن داشت با خانم “شيوا كاكاخاني” ازدواج كرد و به جرعه متاهلين پيوست.


برچسب: فرزاد فرزين، فرزاد فرزين بيوگرافي، فرزاد فرزين در سريال مانكن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۴۰:۳۰ توسط:ياسمين موضوع: بيوگرافي هنرمندان نظرات (0)

سشوار خوب چه ماركي بخرم؟

با وجود لحن خودماني سؤال سشوار خوب چه ماركي بخرم اين سؤال گاهي به‌اندازه‌ي يك سؤال درسي به تحقيق نياز دارد!

ما در اين مقاله اين كار را براي شما انجام داده‌ايم.

با شيك فامهمراه باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۳۶:۳۸ توسط:ياسمين موضوع: عمومي نظرات (0)

معرفي مشخصات تخصصي ورق طرح سفال پرچين ويلانما

ورق طرح سفال پرچين يك ورق سراميكي از فلز گالوانيزه است كه براي پوشش سقف‌هاي شيب دار و شيرواني استفاده مي‌شود و قيمت مناسب دارد. ورق پرچين طرح سفال براي پوشش سقف‌هاي شيب دار ويلاها، انبارها، سايبان‌ها، سالن‌هاي بدنسازي، پاركينگ‌ها، پمپ بنزين‌ها و پمپ بنزين‌ها طراحي و ساخته شده است.

ورق طرح سفال پرچين داراي وزن بسيار سبك و مقاومت بسيار بالايي است، پرچين با راندمان بالا و تنوع رنگ‌هاي زيبا به شما امكان مي‌دهد تا با انتخاب مناسب محل كار يا مكان ديگر، بهترين پوشش يا تغيير شكل را داشته باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۲۴:۴۳ توسط:ياسمين موضوع: عمومي نظرات (0)